У Chrome з’явиться підтримка віртуальної реальності

Інтерфейс прикладного програмування WebVR потрібен для просування віртуального контенту на пристроях з різною обчислювальною потужністю

Браузер Google Chrome отримав підтримку платформи віртуальної реальності WebVR, дозволяючи користувачам дивитися фотографії, відео та інший контент для пристроїв віртуальної реальності з кутом огляду 360 градусів на персональних комп’ютерах і ноутбуках. Перенесення такого контенту за межі спеціальних пристроїв в браузер є значним кроком на шляху поширення подібних технологій серед широкого кола користувачів. Про це пише internetua.

Це вже не перший подібний крок розробників: раніше компанія Mozilla впровадила таку ж можливість в браузер Firefox, бета-версія Chrome також підтримувала WebVR. Поява підтримки в фінальному варіанті зробить технологію доступною десяткам мільйонів користувачів, оскільки браузер Chrome є найпоширенішим на персональний комп’ютерах.

Інтерфейс прикладного програмування WebVR потрібен для просування віртуального контенту на пристроях з різною обчислювальною потужністю. Теоретично фотографії та відео в браузері повинні відображатися так само плавно, як і на пристроях Google Daydream View і Samsung Gear VR. Саме так і відбувається в представленої в блозі Google демонстрації.

Забезпечення сталості обробки контенту залежить від розробників, а Google буде допомагати їм за допомогою посібників і інструментів розробки. На мобільних браузерах Chrome частота відображення контенту повинна бути не нижче 60 кадрів / с, на комп’ютерах не нижче 90 кадрів / с. Такі ж вимоги до контенту пред’являє Mozilla. Потрібно відзначити, що віртуальна реальність на комп’ютерах Chrome доступна лише в тому випадку, якщо у користувача є сумісний з платформою Daydream смартфон.